مدیرعامل آبفای گیلان تأکید کرد:

بهره‌مندی ۵۴ روستا در فومن و شفت با بیش از ۹۵۰۰ خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید از پروژه احداث سایت مرکزی آبرسانی به روستاهای شهرستان شفت از بهره‌مندی ۵۴ روستا در فومن و شفت با بیش از ۹۵۰۰ خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، به منظور پیگیری شروع عملیات اجرایی پروژه سایت مرکزی آبرسانی به روستاهای شهرستان شفت از این پروژه بازدید کرد.

بنا به این گزارش با توجه به توقف عملیات اجرایی پروژه سایت مرکزی آبرسانی به روستاهای شهرستان شفت بدلیل اخذ مجوزهای لازم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بازدید از این پروژه، ضمن پیگیری مشکلات اجرایی بر لزوم تسریع در روند اجرا به منظور بهره مندی ۵۴ روستا از این پروژه تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه این پروژه ۲۳ روستا در فومن و ۳۱ روستای شهرستان شفت را با ۹۵۷۳ خانوار تحت پوشش قرار خواهد داد افزود: طول خطوط انتقال آب ۲۰۰ کیلومتر و طول شبکه توزیع آب ۴۵۰ کیلومتر می باشد که از ۱۰ حلقه چاه تأمین آب خواهد شد.

وی همچنین افزود: این سایت شامل یک باب مخزن زمینی بتنی نیمه مدفون به حجم ۲۰۰۰ مترمکعب، یک باب مخزن فلزی هوایی ۱۰۰ مترمکعبی، حوضچه شیرآلات، حوضچه سرریز، چاهک‌های محل استقرار پمپ‌های شناور و ساختمان دیزل ژنراتور و سپتیک تانک می باشد که مدت اجرای قرارداد پس از شروع عملیات اجرایی ۱۲ ماه است.

Share