امام‌ جمعه سیاهکل با انتقاد از عدم نظارت بر کالاها و گرانی؛

برخی سوءتدبیر و بی‌لیاقتی‌های خودشان را پشت سناریوی تحریم مخفی می‌کنند

امام‌ جمعه سیاهکل با انتقاد از عدم نظارت بر کالاها و گرانی گفت: برخی سوءتدبیر و بی‌لیاقتی‌های خودشان را پشت سناریوی تحریم مخفی می‌کنند و می‌توان گفت شاهد هرج‌ومرج نظارت اقتصادی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت اسوه عدالت امام علی (ع) اظهار کرد: تاریخ شهادت می‌دهد که امثال امام علی (ع) در طول تاریخ بسیار نادر هستند که وجود ایشان موجب وجود ارزش‌های انسانی در جامعه شد.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) فقط یک اسم نیست، گفت: باید در شب‌های قدر راه و رسم درست زندگی کردن را از ایشان بیاموزیم و محبت او از نماز و روزه مستحبی هم بالاتر است.

امام‌جمعه سیاهکل با انتقاد از عدم نظارت بر کالاها و گرانی تصریح کرد: برخی سوءتدبیر و بی‌لیاقتی‌های خودشان را پشت سناریوی تحریم مخفی می‌کنند و می‌توان گفت شاهد هرج‌ومرج نظارت اقتصادی هستیم و این به ضعف مدیریت و نظارت و سستی آن برمی‌گردد.

کریمی با بیان اینکه خواسته مردم از منتخبین دور یازدهم مجلس، پویش و پوشش کاستی‌ها است، افزود: جبران مدیریت تنبل اخیر با کیفی سازی نظارت‌ها انجام خواهد شد که وضعیت فعلی کشور توقع را از نمایندگان مجلس یازدهم بالابرده است.

وی با بیان اینکه خطر ویروس کرونا هنوز جدی است‌ و باید احتیاط انجام شود، گفت: در این دوران مردم زیادی به خاطر تعطیلی کسب‌وکارها آسیب جدی دیدند که با کمک خیرین شهرستان و مسؤولین، تاکنون چند مرحله اقلام بسته معیشتی در این شهرستان توزیع‌شده است.

 طبق اعلام رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان، با سفید شدن وضعیت شهرهای سیاهکل، رضوانشهر و پره سر از لحاظ کرونایی  برگزاری نماز جمعه در این شهرها بلامانع است.

Share