در جریان بازدید از سامانکده شهرداری عنوان شد؛

برخی افراد سالهاست که در سامانکده شهرداری رشت اسکان دارند

ناصر حاج محمدی در جریان بازدید از سامانکده شهرداری رشت در مجاورت بوستان دانشجو از تلاشها و خدمات “مروت خدایاری” مدیر این سامانکده در سر و سامان دادن به وضعیت افراد بی سرپناه شهر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر حاج محمدی در جریان بازدید از سامانکده شهرداری رشت در مجاورت بوستان دانشجو از تلاشها و خدمات “مروت خدایاری” مدیر این سامانکده در سر و سامان دادن به وضعیت افراد بی سرپناه شهر قدردانی کرد.

در جریان این بازدید خدایاری تاکید کرد: سامانکده محل اسکان موقت افراد بی سرپناه است و پس از اینکه چند روزی ما آنها را در این مکان نگهداری کرده و زمینه های آلودگی و خطرات بیماری زایی را رفع کردیم، سازمانهای متولی باید فکری اساسی برای حل مسئله اسکان آنها انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه ما در سامانکده افرادی داریم که چندین و چند سال است در این مکان اسکان دارند که این موضوع با برنامه و شرح وظایف ما سازگاری ندارد.

دکتر ناصر حاج محمدی هم قول داد تا این موضوع را به متولیان و مسئولان مربوطه انتقال داده و به نوعی مساله حل شود.

گفتنی است در این بازدید محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت، حمیدرضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مروت خدا یاری مدیر سامانکده شهرداری رشت و برخی از مدیران شهرداری، حاج محمدی را همراهی می کردند.

Share