شهدای شناور کنارک مدافعانی جان برکف بودند

بازدید امیر سلیمی پناه از فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش ضمن بازدید از فرماندهی آتگداد قمر بنی هاشم (ع) منجیل در مراسم پایان دوره ۲۲ عالی رسته ای عملیات آبی خاکی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر دریادار پرویز سلیمی پناه با حضور در شهر منجیل از یگان ها و مراکز مهم فرماندهی آموزشی فرماندهی آموزش تفنگدراران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل بازدید کرد.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش در مراسم پایان دوره ۲۲ عالی رسته ای عملیات آبی خاکی، ماه رمضان را فرصتی برای نزدیکی به خداوند و خودسازی معنوی دانست و افزود: خداوند متعال در این ماه درهای رحمت خود را بروی بندگان می گشاید و همه ما می بایست از این فرصت برای تقویت ارزش های معنوی بکوشیم.

امیر دریادار دوم سلیمی پناه ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش، آنها را مدافعانی جان برکف نامید که در مسیر مقدس دفاع از مرزهای آبی کشور به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اهمیت فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل بعنوان یکی از مراکز بسیار مهم آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این فرماندهی بسیار مهم بوده و به همین خاطر آموزش ها و برنامه های آن هم ویژه است، لذا نحوه آموزش ها در این فرماندهی به گونه ای است که علیرغم تفاوت با گذشته و به روزترشدن آموزش ها، می تواند برای سایر نیروها هم الگو باشد.

 

Share