حسینی در تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب رشت؛

انتصاب مدیران به دلیل تغییر تاکتیک و بهبود روند اجرای کار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب اظهار داشت: تغییر و تحولات در حوزه انتصاب مدیران بدلیل تغییر تاکتیک است و هدف از آن اصلاح روشهای انجام کار و بهبود روند اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان محمود امیری بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت منصوب شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب اظهار داشت: تغییر و تحولات در حوزه انتصاب مدیران بدلیل تغییر تاکتیک است و هدف از آن اصلاح روشهای انجام کار و بهبود روند اجراست.

وی با تأکید بر اینکه رشت باید هدف محور و برنامه محور باشد تصریح کرد: امور آب و فاضلاب رشت فضای پرکاری است و از استاندارد خوبی در سطح دستگاههای خدمات رسان برخوردار است. تغییرات باعث پویایی خواهد شد و از تحولات جدید انتظار بهبود روند در ارائه خدمات است و با همکاری و همیاری مجموعه و مشخص شدن هدف به آن خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه گفت: پس از ابلاغ طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در گیلان با موضوع کرونا مواجه شدیم و با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی با افزایش بی سابقه مصرف آب روبرو بودیم.

وی همچنین افزود: با تدوین چند برنامه و اولویت حفاظت از جان همکاران در مقابله با ویروس کرونا، تلاش مجدانه برای خدمت رسانی مطلوب در دستورکار قرار گرفت که با توجه به افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب و در روزهای پایانی سال، تقارن با سنت خانه تکانی شاهد افزایش مصرف به میزان ۴۰ درصدی شدیم.

مهندس حسینی با بیان اینکه با تشکیل جلسات بحران به منظور تأمین نیاز آبی استان، موضوع مدیریت شد، تصریح کرد: مجموعه آبفای گیلان در این شرایط سخت پای کار بودند تا خللی در امر خدمت رسانی ایجاد نشود و با توجه به افزایش مصرف در اسفند ماه سال ۹۸ ، ۷۲۰ لیتر در ثانیه بر ظرفیت تولید آب استان افزوده شد و این منابع جدید در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت رسانی به مردم، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای گیلان در همه حوزه ها باشیم.

در پایان با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از خدمات فرزین فرخی مدیر امور آب و فاضلاب شهری رشت و رحمان حسین نیا مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رشت تقدیر و محمود امیری بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت منصوب شد.

گفتنی است محمود امیری پیش از این بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندر انزلی خدمت می کرد.

Share