دلخوش: هیچ کسی حق ندارد از حریم خود پا فراتر بگذارد

امکاناتی که در چهار سال گذشته به صومعه‌سرا آوردم به اندازه امکانات کل گیلان است

نماینده صومعه سرا در مجلس با تأکید بر برخورد قاطع با قانون شکنان، گفت: دفاع از حقوق مردم اولویت اصلی همه مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات، گفت: کاهش حضور مردم در انتخابات یک آسیب جدی برای نظام، ملت و جامعه است و باید برای انتخابات ریاست جمهوری به نقش مهم مردم توجه ویژه ای داشته باشیم.

«سیدکاظم دلخوش اباتری» با بیان اینکه تمام معادلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و مشروعیت نظام با ولایت فقیه رهبری و حضور مردم است، گفت: ملت ایران با وجود همه مشکلات در انتخابات حضوری پرشوری داشتند که بخشی از آن را در شهرستان صومعه سرا به رغم حواشی ایجاد شده شاهد بودیم.

دلخوش با بیان اینکه از اختیارات قانونی به درستی استفاده کرده‌ام و فرا رفتن از اختیارات به عنوان قانون‌گذار خلاف سریع قانون است گفت: امکاناتی که در چهار سال گذشته برای این شهرستان آوردم به اندازه امکانات کل شهرستان‌های گیلان است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیره برق قلم و دفتر نیست که به راحتی در اختیار بگذارند، تصریح کرد: سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان امکانات برای برق شهرستان اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه مسئولانی که خواب باشند و درست عمل نکند با آنها برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: در این شهرستان کارهای بزرگی در حال انجام است که پروژه خمام به ضیابر با اعتبار ۵۶۰ میلیارد تومانی نمونه بارز آن است.

دلخوش با بیان اینکه اجازه اینکه هر کسی خودسرانه با دستگاه‌های اجرایی شهرستان برخورد کند را نمی‌دهم، اظهار کرد: اینکه در یک شهر زد و بندهایی باشد و بعد از انتخابات ادامه داشته باشد قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد از حریم خود پا فراتر بگذارد افزود: فرماندار باید از حقوق دستگاه‌های اجرایی دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه کسی که خارج از قانون می‌خواهد با دستگاه‌ها برخورد کند پذیرفتنی نیست گفت: هر رییس اداره‌ای که خارج از چارچوب عمل کند، جایش در این شهر نیست.

Share