دومینوی استعفا و برکناری در شهرداری رشت؛

استعفای علیرضا حاجی پور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت

رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد استعفای مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: آقای حاجی پور از سمت خود استعفا داده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا حاجی پور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از سمت خود کناره گیری کرد.

در همین راستا رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد استعفای مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: آقای حاجی پور از سمت خود استعفا داده است.
بهراد ذاکری افزود: به دلیل اهمیت موضوع پسماند به زودی جایگزین ایشان معرفی خواهد شد.
وی در مورد گزینه‎های احتمالی این پست نیز اظهار کرد: انتخاب مدیران برعهده شهردار رشت خواهد بود و شورا هیچگونه دخالتی طبق قانون در این موضوع نخواهد داشت و نظارت های خود را در این مورد انجام خواهد داد.

گفتنی است طی روزهای اخیر موضوع مناقصه خطوط جدید کارخانه کود آلی رشت و ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در این باره خبرساز شده است به طوریکه پس از طرح این موضوع توسط حجت جذب، احمدرضا حق بین مدیرمالی شهرداری رشت از سمت خود عزل شد، فرامرز جمشیدپور معاون عمرانی شهرداری رشت به ناچار استعفا داد و حالا علیرضا حاجی پور نیز کناره گیری کرده است تا دومینوی استعفا و عزل در شهرداری ادامه داشته باشد.

Share