جذب 300 نفر از طریق برگزاری آزمون؛

استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور+ جزئیات آزمون

به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز به صـورت اسـتخدام قرارداد انجام کار معین در سـازمان ثبت اسـناد و املاک کشـور از محل مجوز شـماره ۴۱۱۳۹۵ مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۸ سـازمان اداری و اسـتخدامی کشـور، شـرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی مورد نیاز خود، از محل مجوز استخدام اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، به صورت قرارداد انجام کار معین در سراسر کشور استخدام می کند.

 ثبت نام این آزمون که با برگزاری آن ۳۰۰ نفر از تمامی استان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می شوند از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز و در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پایان می یابد و آزمون در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

گفتنی است پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در این آزمون می‌رساند، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت گردیده است.

بر این اساس، داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

 کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

برای دانلود دفترچه راهنمای استخدام اینجا کلیک نمایید

Share