طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه گیلان و اعضای هیأت رئیسه؛

اسامی اساتید نمونه دانشگاه گیلان در سال تحصیلی گذشته اعلام شد

مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه گیلان با حضور رئیس دانشگاه گیلان و اعضای هیأت رئیسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه گیلان با حضور رئیس دانشگاه گیلان و اعضای هیأت رئیسه برگزار شد.

در این نشست دکتر احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری از تلاش های اعضای هیأت علمی و مدرسان دانشگاه در سال گذشته و ترم جاری، تشکر کرد.

رضی با اشاره به مصوبه هیأت امنا در خصوص همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی، از اجرایی شدن این قانون از اسفندماه ۹۸ خبر داد و در ادامه ابراز امیدواری کرد دانشگاه بتواند در این ماه بخش اعظم مطالبات همکاران مربوط به سال گذشته را پرداخت نماید.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به وقوع وضعیت بحرانی در جهان پس از شیوع ویروس کرونا، از همکاری خوب اعضای هیأت علمی برای اجرای طرح آموزش الکترونیک تشکر کرد و ضمن اعلام این مطلب که کلاس های دانشگاه در ترم جاری به صورت غیرحضوری به سرانجام خواهد رسید، ابراز امیدواری کرد که کلاس های این ترم به همین منوال به موقع به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه در ادامه از استادان خواست انگیزه های لازم را برای دانشجویان ایجاد کنند تا آنان بتوانند با آموزش الکترونیکی ارتباط بهتری برقرار کنند و در یادگیری موفق شوند و این ترم را به سرانجام برسانند. وی لازمه این کار را استفاده از همه ظرفیت های آموزش الکترونیک از جمله بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای رفع اشکال درسی دانست.

رضی در پایان از خانواده های دانشجویان نیز خواست که در ترم جاری بیشتر از گذشته پشتیبان آنان باشند و با درک شرایط متفاوت این ترم، کمک کنند دانشجویان در محیطی آرام درس های این ترم را با موفقیت به سرانجام برسانند تا در ترم های آینده دچار مشکل نشوند.

در این مراسم دکتر فرهاد شیرینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری، توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب اساتید نمونه ارائه کرد. وی نظر دانشجویان، نظر گروه های آموزشی، نظر مدیریت دانشکده و تجربه را از عوامل اصلی این انتخاب دانست.

شیرینی در ادامه شرایط به وجود آمده را باعث تغییر نگرش به آموزش سنتی دانست و از اعضای اثرگذار دانشکده ها خواست برای فرهنگ سازی آموزش الکترونیک، معاونت آموزشی دانشگاه را همراهی کنند.

در این نشست استادان نمونه سال تحصیلی ۹۸-۹۹ دانشگاه به بیان نظرات و دیدگاه های خود در زمینه آسیب شناسی آموزش الکترونیک و راهکارهای ارتقاء سطح آموزش در این سیستم پرداختند.

اسامی اساتید نمونه دانشگاه گیلان در سال تحصیلی گذشته:

Share