شهردار رشت در جمع اعضای شورا مطرح کرد؛

از شکایت ۵۲ نفر از شهرداری به دیوان عدالت اداری تا معرفی پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری رشت

حاج محمدی در مورد اولویت بندی پروژه‎ها نیز اظهار کرد: تعریض خیابان پاسداران و اتصال میدان معراج به میدان نیروی دریایی رشت، اجرای پروژه زیرگذر میدان شهرداری به عنوان پروژه‎های اولویت دار در نظر گرفته شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاج محمدی شهردار رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورا گفت: ۲۲ سالگی شوراها را به همه شورانشینان به ویژه اعضای شورای شهر رشت تبریک می گویم و امیدوارم سالهای سال مدیریت شهری با عزم شوراها ادامه داشته باشد.

حاج محمدی در ادامه درباره آخرین وضعیت احداث تراموا در رشت گفت: شرط جمعیت بالای یک میلیون نفر یکی از الزمات احداث تراموا بود که خوشبختانه این مشکل حل شد.

وی با اشاره به شکایت ۵۲ نفر از شهرداری رشت در دیوان عدالت اداری اظهار کرد: پیگیری لازم در این خصوص انجام شده است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه تعداد ناوگان اتوبوسرانی رشت در مقایسه با شهرهای بزرگ بسیار کم است، افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا اتوبوس جدید به اندازه کافی به شهر رشت آورده شود.

وی در مورد اولویت بندی پروژه‎ها نیز اظهار کرد: تعریض خیابان پاسداران و اتصال میدان معراج به میدان نیروی دریایی رشت، اجرای پروژه زیرگذر میدان شهرداری به عنوان پروژه‎های اولویت دار در نظر گرفته شدند.

حاج محمدی گفت: در نیروی دریایی تا پل عراق مشکلی که وجود دارد عرض کم خیابان است که در رایزنی‎های انجام شده با ارتش و کنسولگری به نتایج خوبی رسیدیم.

وی در مورد پروژه پارک آبی رشت (گیل لند) گفت: در هفته های آینده این پروژه سرمایه گذاری به امضا خواهد رسید.

شهردار رشت افزود: پارک متر رش نیز به زودی آغاز خواهد شد.

حاج محمدی از اجرای ۴۳ کیلومتر فیبر نوری خبر داد و افزود: سه پروژه مدیریت سراوان، تصفیه خانه شیرابه و احداث زباله سوز از پروژه‎های ملی هستند که در تاریخ مشخص خود باید سرمایه را جذب کند و اگر انجام نشود در موعد مقرر برگشت خواهد خورد.

کل مدیران باید خودروهای در اختیار را خود تحویل دهند

شهردار رشت درباره راننده اظهارات یکی از اعضای شورا مبنی بر سکته یکی از رانندگان شهرداری به دلیل عدم وجود امنیت شغلی گفت: بیش از ۱۳۰ راننده در شهرداری داریم که تصمیم گرفته شده که کل مدیران باید خودروهای در اختیار را خود تحویل دهند و هر مدیری اگر ماشین نیاز دارند به واحد خدمات زنگ بزند و ماشین و راننده بخواهد.

وی افزود: اگر قرارداد آنها به طور سه ماهه باشد، از شرکت تعاونی برای بیمه کردن این راننده ها استفاده کنیم و بنده هرگز هیچ راننده ای را بیرون نکردم.

Share