در جلسه شورای شهر رشت عنوان شد؛

از تاسف رسولی بابت پیشگامی تراموای شیراز تا اتمام حجت حاجی پور با پیمانکار مزار شهدای گمنام

رسولی گفت: وقتی شهری مثل شیراز کل پیگیری‌های تراموای آن کمتر از یک سال طول کشید اما پروژه کلنگ خورده است و ما هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر رشت به ریاست فرهام زاهد و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در جلسه عصر امروز شورا گفت: در سال‌های گذشته شهر رشت اولین شهری بود که بحث تراموا در آن مطرح شد و نهایتا با پیگیری‌هایی که انجام شد گام‌های موثری برای تراموا برداشته شد اما خیلی دردناک است وقتی شهری مثل شیراز کل پیگیری‌های تراموای آن کمتر از یک سال طول کشید اما پروژه کلنگ خورده است و ما هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم.

رسولی افزود: در زمستان ۹۸ با همت حاجی‌پور جلسه خوبی با دکتر نوبخت داشتیم و در رابطه با مشکلات این پروژه صحبت کردیم و عمده مشکلات برطرف شد. شیراز قدم به قدم کارهای ما را انجام داد در حالی‌که رشت پیشگام بوده ولی آنان بیشتر پیشرفت کردند.

این عضو شورا گفت: این فرصت مناسبی برای شهر ما است و نباید این را از شهرمان گرفته شود و در صورت گرفته شدن این فرصت چه کسی پاسخگو است؟ ما وظایفی در قبال مردم داریم و باید پاسخگوی آنان باشیم.

اتمام حجت رئیس شورا با پیمانکار مزار شهدای گمنام

اسماعیل حاجی پور نیز که در اواخر جلسه امروز در صحن شورا حاضر شده بود به یادمان مزار شهدای گمنام در مسکن مهر و بوستان ملت اشاره کرد و گفت: برای مزار شهدای گمنام ۳۲۰ میلیون تومان از سوی شورا و شهرداری اختصاص یافت و مابقی نیز از سوی فرمانداری و سپاه قرار شد تامین شود.

وی افزود: برای یادمان بوستان ملت قراردادی که داریم ۲۹۴ میلیون تومان است اما پیمانکار رقمی که الان عنوان می کند ۸۰۰ میلیون تومان است.

رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد: شورا تا سقف ۳۹۰ میلیون تومان می تواند پرداخت کند. اگر پیمانکار میتواند کار را انجام دهد که مشکلی نداریم اگر نمیتواند اعلام کند تا ما کار را به کسی دیگر بسپاریم.

Share