رییس شورای شهر رشت خبر داد؛

اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای هوشمندسازی | تکمیل پروژه‌های نیمه تمام رشت

حاجی پور اظهار کرد: بیشترین اعتبار با رقم ۱۶ میلیارد به هوشمندسازی اختصاص داده شده است و این پروژه برای آسان شدن کارهای مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و سی هفتمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا، شهردار رشت و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه گفت: کلیات بودجه با رقم ۹۰۵ میلیارد تومان تصویب شد و با توجه به دستورالعمل های جدیدی که از وزارت کشور آمده پرداخت حقوق کارکنان حوزه رفت و روب و فضای سبز که جزو بودجه جاری محسوب می‌شد در ردیف بودجه عمرانی قرار گرفت!

وی با بیان اینکه امسال تصویب بودجه با کرونا همراه شده است، افزود: در بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت ۲۶۵ پروژه تعریف شده بود که قرار است به تریتب اولویت دسته بندی شود.

حاجی پور با بیان اینکه حلاوت پروژه در افتتاح آن است، افزود: پروژه‌های نیمه تمام نیروی دریایی، هشت دی و خیابان جوان در اولویت تکمیل و افتتاح قرار دارند.

وی در مورد هوشمندسازی شهر نیز اظهار کرد: بیشترین اعتبار با رقم ۱۶ میلیارد به این بخش اختصاص داده شده است و این پروژه برای آسان شدن کارهای مردم است.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه راه اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک همچنان ادامه دارد، افزود: این پروژه توسط پیمانکار فیبر نوری در حال انجام است.

حاجی پور با اشاره به اینکه باید تمام همت خود را برای جذب سرمایه گذار بگذاریم، گفت: برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن کنیم و ازشهردار می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

Share