فرماندار شهرستان رودسر خبر داد؛

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب ۱۱ روستای اشکور علیا

فرماندار شهرستان رودسر گفت: بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب ۱۱ روستای اشکور علیا اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ‍حسین اسمعیل پور در نشست معارفه سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر که در فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت تامین آب ۱۱ روستای اشکورات تاکید کرد و گفت: دشتک، زراکی، اکبرآباد، صمدآباد،تراونک و… از روستاهای حوزه اشکور علیا نیازمند آب مطمئن هستند.
فرماندار شهرستان رودسر به آمادگی هر گونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب برای عملیاتی کردن خطوط لوله گذاری این روستاها اشاره کرد و گفت:برای اجرای این پروژه شهرستان بیش از سه میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه حل مشکل آب شهرستان رودسر مستلزم اتمام دو پروژه بزرگ تصفیه خانه طول لات و سد پلرود است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و مشکلات اقتصادی برای تامین اعتبارات لازم جهت اجرای این پروژه ها به ویژه سد پلرود و زمان بر بودن آنها، تعریف منابع آبی جدید برای شهرستان رودسر امری ضروری است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: با موافقت دولت شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی یکپارچه سازی شد.
حسینی سرعت بخشیدن به امر آبرسانی به روستاها و استفاده بهتر از ظرفیت ها و امکانات موجود از جمله منابع انسانی را از مزایای ادغام دو اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی خواند و گفت: انتظار داریم در شهرستان رودسر با ادغام این دو اداره شاهد افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم باشیم.
در پایان این نشست حسن امیدوار به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر معرفی شد.

Share