رمضانپور نرگسی: ممکن است مدیران شهری و شهردار اشتباهاتی داشته باشند

ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در مناقصه کارخانه کود آلی و تائید استعفای فرامرز جمشیدپور

عضو شورا گفت: قرارداد کود آلی{ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در مناقصه} سبب حواشی زیادی شده است که در نهایت منجر به استعفای فرارمز جمشیدپور معاونت حمل و نقل و زیر بنایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر رشت به ریاست فرهام زاهد و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در مورد اعتبارات ملی که برای پسماند گرفته شده است، گفت: قرارداد کود آلی{ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در مناقصه} سبب حواشی زیادی شده است که در نهایت منجر به استعفای فرامرز جمشیدپور معاونت حمل و نقل و زیر بنایی شده است و شهردار باید این مسئله را خیلی زود رسیدگی کند زیرا این نوع مسایل باعث عقب رفت پروژه پسماند می‌شود و یک روز تعطیلی ضرر زیادی را به شهر و مدیریت شهری وارد خواهد کرد.

وی افزود: ممکن است که اعضای شورا و مدیران شهری و شهردار اشتباهاتی داشته باشند که باید سوالات پرسیده شود و نباید این مسئله به گونه ای باشد که شرایط تسویه حساب‌های شخصی ایجاد گردد.

رمضانپور نرگسی در ادامه به قرارداد جذب نیرو اشاره کرد و گفت: افرادی زمانی جذب شدند حالا نباید الان رها شوند و باید این مسئله باید به نوعی حل شود و نباید با کرامت شخصی انها بازی شود.

وی افزود: مردم به ما رای دادند و باید باهم وحدت داشته باشیم تا بتوانیم خروجی قابل قبولی از شورا ارایه دهیم.

Share