شهردار تالش: افتخار میکنم که کارم را با رفتگری شروع کردم

آزمون ۲۸۰ سوالی شهردار تالش نیمه تمام ماند | تنش در جلسه شورای شهر تالش

غنی زاده در پاسخ به یکی از اعضای شورا که گفته بود، شهردار رفتگر بود، اظهار کرد: من افتخار میکنم که کارم را با رفتگری شروع کردم و امروز توانستم شهردار شهرم باشم، مشکل کار شهردار نیست ،مشکل کسی است که نتوانست با عباسقلی زاده ها و نخستین ها و محمد پورها کار کند و مخالف همه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تالش۲۴؛ عصر روز گذشته جلسه شورای شهر تالش با محوریت سوال از شهردار این شهر با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

شهرام غنی زاده صحبتهایش را با شعر آغاز می‌کند که گویا به مذاق برخی اعضای شورا خوش نیامده است.

وی با بیان اینکه این روزها شهرداری های کل کشور شرایط مالی خوبی ندارند و نیازمند همکاری شورا هستند، گفت: من شهردار باشم یا رفتگر برایم فرقی نمیکند ، افتخار میکنم به شهرم خدمت کنم.

غنی زاده در پاسخ به یکی از اعضای شورا که گفته بود، شهردار رفتگر بود، اظهار کرد: من افتخار میکنم که کارم را با رفتگری شروع کردم و امروز توانستم شهردار شهرم باشم، مشکل کار شهردار نیست، مشکل کسی است که نتوانست با عباسقلی زاده ها و نخستین ها و محمد پورها کار کند و مخالف همه بود.

شهردار تالش با اشاره به اینکه سوالات بصورت کلی است، افزود: میگویند شهردار کار نکرده است، اگر شهردار کار نکرده است چه کسی یک میلیارد تومان چک های برگشتی شهرداری را تسویه کرده؟ چه کسی جایگاه CNG را تعمیر و راه اندازی کرد؟

غنی زاده در حال پاسخ دادن به سوالات برخی اعضای شورا بود که چند تن از شهروندان معترض به عدم آسفالت منطقه تی تک وارد جلسه شدند و آزمون ۲۸۰ سوالی شهردار تالش نیمه تمام ماند، سپس برخی اعضای شورا مخالفت سایر اعضا را علت این امر عنوان کردند که موجب حاشیه و تنش بین اعضای موافق و مخالف شد.

سپس یکی از شهروندان معترض ضمن انتقاد به عملکرد و اختلافات شورا گفت: اگر نمیتواند کار کنید، بروید کنار، مردم تحمل این وضعیت را ندارند، چرا با همه چیز مخالفت میکنید.

Share