به مناسبت فرا رسیدن سال جدید صورت گرفت؛

گفت وگوی تلفنی استاندار گیلان با نماینده ولی فقیه و اعضای مجلس خبرگان رهبری

استاندار گیلان در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با نماینده ولی فقیه در استان و نیز نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت و فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ دکتر ارسلان زارع امروز (جمعه) در گفت وگوی تلفنی با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان، با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک فرا رسیدن سال جدید ، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا در گیلان را بیان و از حمایت های ایشان از مسئولان و خدمتگزاران مردم ، قدردانی کرد.

دکتر زارع همچنین در گفت وگوهای جداگانه با چهار نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری؛ سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت و فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

استاندار گیلان در این گفت وگو ها ابراز امیدواری کرد که با توکل به خداوند متعال و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و کمک و همدلی همگان و مشارکت عمومی، برنامه های دولت تدبیر و امید برای توسعه استان و رفع دشواری های ناشی از بیماری کرونا اجرا شده و سال جدید برای همه مردم شریف استان، سالی توأم با سلامتی و زندگی بهتر باشد.

Share