مدیر ارتباطات شهرداری رشت خبر داد:

گروه موزیک شهرداری رشت با حضور در مجتمع های مسکونی فضای شهر را شاد خواهد کرد

علیرضا قانع، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت از اجرا و برگزاری موزیک های شاد و مورد علاقه مردم در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکی از اقدامات و برنامه هایی که شهرداری رشت در روزهای کرونایی قصد دارد برای در خانه ماندن شهروندان از آن بهره بگیرد و مردم را به حضور و ماندن در خانه هایشان تشویق کند، استفاده از ظرفیت گروه موزیک است.

علیرضا قانع افزود: این گروه از امروز با حضور در مجتمع های مسکونی مختلف مناطق پنجگانه شهرداری رشت با اجرای برنامه های شاد و متنوع ضمن بالا بردن روحیه شهروندان، سبب خواهد شد که آنها دوران خود قرنطینگی را بهتر و آسانتر سپری کنند.

همچنین گروه موزیک شهرداری رشت در مناطق مختلف سطح شهر مستقر خواهد شد و برای شهروندان برنامه های جذاب و جالب توجه اجرا خواهد کرد.

اقدامات این گروه موزیک در جهت اجرا و تحقق شعار “در _ خانه _ می مانیم” برای قطع زنجیره انسانی انتقال کرونا و حفظ سلامتی مردم و بالا بردن روحیه شادابی و نشاط اجتماعی انجام خواهد شد.

گفتنی اینکه گروه موزیک شهرداری رشت در طول سالهای گذشته به یک گروه منسجم و برند معروف شهر رشت تبدیل شده و با اجراهای موفق خود در برنامه های مختلف شهری همراه و همپای شهروندان این شهر بوده است.

این گروه حالا با شرایط پیش آمده در دوران کرونا، برای کاهش شیوع بیماری و لزوم در خانه ماندن شهروندان، برای آنها و به عشق شهروندان برنامه های شاد و متنوع اجرا خواهد کرد، تا آنها در روزهایی که بیشتر در خانه ها هستند، حوصله شان سر نرود و در برنامه های روزانه شان تنوع هم به وجود آید.

Share