هشدار سطح زرد هواشناسی گیلان؛

وزش باد جنوبی در گیلان و افزایش ۴ تا ۸ درجه‌ای دمای هوای گیلان

هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بتدریج طی روز چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه وزش باد جنوبی (در بعضی نقاط شدید) همراه با افزایش نسبی دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در استان گیلان رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بتدریج طی روز چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه وزش باد جنوبی (در بعضی نقاط شدید) همراه با افزایش نسبی دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در استان گیلان رخ می‌دهد.

هواشناسی گیلان همچنین افزود: احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سست بنیان، تاسیسات و داربست‌ها، احتمال وقوع بهمن و بالاآمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

همچنین در این اطلاعیه تأکید کرد: تمهیدات ایمنی لازم برای فعالیت‌های کوهنوردی انجام شود و نسبت به استحکام سازه‌های موقت و داربست‌ها اقدام لازم بعمل آید.

هواشناسی گیلان بارندگی، وزش باد، رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ برای روز پنجشنبه تا صبح جمعه را پیش‌بینی کرد و آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها را محتمل دانست و از بخش‌های مختلف کشاورزی، نظیر باغداران، گلخانه داران، مرغ داری ها، پرورش دهندگان ماهی و… در خواست کرد تا تمهیدات لازم را بعمل آورند و مردم نیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

Share