در پی انتشار یک فیلم در فضای مجازی؛

واکنش اورژانس گیلان به شایعه ابتلای جوان لاهیجانی تصادفی به کرونا

پیمان اسدی، رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان ضمن تکذیب شایعه ابتلا جوان لاهیجانی به کرونا، گفت: جوان ۳۳ ساله لاهیجانی بر اثر حادثه تصادف مصدوم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان ضمن تکذیب شایعه ابتلا جوان لاهیجانی به کرونا، گفت: جوان ۳۳ ساله لاهیجانی بر اثر حادثه تصادف مصدوم شد.

در پی انتشار فیلم جوان لاهیجانی مبتلا به کرونا در فضای مجازی، دکتر پیمان اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان این خبر را تکذیب کرد.

اسدی در این خصوص اظهار داشت: روز گذشته پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ ساعت ۱۳:۱۸ طی تماس تلفنی حادثه تصادف در لاهیجان به اطلاع اورژانس گیلان رسانده شد.

وی افزود: بر اساس مستندات موجود (سیستم اتوماسیون عملیاتی) تیم فوریت‌های پزشکی لاهیجان با سرعت و در مدت زمان مطلوب در محل حادثه حاضر شد و بنا بر اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، برخورد یک دستگاه خودروی پیکان به عابر پیاده موجب صدمه به عابر شده و راننده خودرو نیز متواری شد.

اسدی ادامه داد: تکنسین های اورژانس۱۱۵ اقدامات پیش بیمارستانی لازم را در خصوص جوانی ۳۳ ساله که از ناحیه ستون فقرات کمری دچار آسیب شده بود را انجام داده و مصدوم را به بیمارستان پیروز لاهیجان انتقال دادند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ضمن تکذیب این خبر، از مردم فهیم گیلان خواست اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر پیگیری نموده و از انتشار اخباری که از صحت آن اطمینان ندارند خودداری نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: انتشار چنین اخباری در فضای کنونی جامعه که کادر درمان در حال ارایه خدمت رسانی و مقابله با ویروس کرونا می باشند و پرسنل فوریت های پزشکی نیز، خط مقدم جبهه درمان وزارت بهداشت و درمان هستند، خستگی ماموریت‌ها را بر تن این قشر خدوم دوصد چندان کرده و احساس ناامنی را در جامعه ایجاد می‌کند.

Share