پس از گیر افتادن بین سپر و رادیاتور ماشین؛

نجات سگ بازیگوش توسط تیم نجات آتش‌نشانی رشت

محبوس شدن قلاده سگ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که در این حادثه ۳ آتش‌نشان بهمراه یک دستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۹ آتش نشانی به محل اعزام شدند و سریعا بوسیله جک با افزایش ارتفاع خودرو نسبت به خارج کردن و نجات قلاده سگ اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محبوس شدن قلاده سگ در ساعت ۱۲:۰۳ امروز ۳۱ فروردین ۹۹ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

طبق گزارش فرمانده شیفت اعزام شده به محل حادثه؛ بواسطه گیر افتادن سر قلاده سگ مابین سپر و رادیاتور خودروی سواری، حیوان به هیچ وجه قادر به خارج شدن از آن نبود.

گفتنی است در این حادثه ۳ آتش نشان بهمراه یک دستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۹ آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و سریعا بوسیله جک با افزایش ارتفاع خودرو نسبت به خارج کردن و نجات قلاده سگ اقدام کردند.

گفتنی است آتش نشانان تنها در زمانی که حیوانی در مکانی محبوس باشد و این محبوس بودن موجبات آسیب رساندن‌اش گردد و یا بواسطه حضور حیوانات در مکان‌های شخصی افراد؛ موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم نماید نسبت به نجات اقدام خواهد کرد و به غیر این صورت به هیچ عنوان در امور زیستی و آزاد بودن حیوانات دخالتی نخواهد داشت.

 عملیات امداد رسانی آتش‌نشانان شهر رشت برای نجات و یا رهاسازی حیوانات گرفتار در سال گذشته ۵۸۱ مورد بوده است.

Share