برای مقابله با ویروس کرونا صورت می‌گیرد؛

مشمولان رشته‌های گروه پزشکی در ششم فروردین به خدمت فراخوانده شدند

سرهنگ حامد محمدی‌نژاد گفت: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی دارای برگه آماده به خدمت یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای اعزام در ششم فروردین ماه ۱۳۹۹ به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی دارای برگه آماده به خدمت یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای اعزام در ششم فروردین ماه ۱۳۹۹ به خدمت فراخوانده شدند.

سرهنگ حامد محمدی‌نژاد در تشریح این خبر گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی دارای برگه آماده به خدمت یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای اعزام در ششم فروردین ماه ۱۳۹۹ برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی بدون سپری نمودن دوره آموزشی مقدمات نظامی بدو خدمت در مراکز آموزشی به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری خواهند شد افزود: مشمولان جهت اعزام باید رأس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ششم فروردین ماه ۱۳۹۹ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان واقع در بلوار خلیج فارس-کیلومتر ۳ جاده رشت به تهران -جنب راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: مشمولان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفآ از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی به آدرس www.vazifeh.police.ir و سامانه پیامکی۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح کشور پیگیری کنند.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان با بیان اینکه برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان مورد نیاز گروه پزشکی و پیراپزشکی‌ که فارغ التحصیل شده و در مدت یکسال مهلت معرفی قرار دارند، باید تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و درخواست اعزام خود را ثبت نمایند، افزود: در صورت عدم معرفی تا آخر وقت اداری روز سی و یکم فروردین ماه سال جاری، مرتکب غیبت شده و مشمول غایب محسوب خواهند شد.

Share