رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی توضیح داد؛

مدعی طب اسلامی چگونه به بیمارستان انزلی ورود کرد؟

دکتر تنهایی با اشاره به نحوه ورود این فرد به بیمارستان اعلام کرد: یک روحانی بود که ار طرف سازمان تبلیغات اسلامی به ما معرفی شده بود تا در مورد نحوه مسائل شرعی مربوط به بیماران کرونایی همکاری کند و این فرد مدعی طب اسلامی از طرف وی به بیمارستان ورود کرد و با بیماران ارتباط برقرار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی توضیحات خود را در رابطه با ورود یک مدعی طب اسلامی به این بیمارستان ارائه کرد.

دکتر تنهایی در گفتگو با گیل خبر با اشاره به نحوه ورود این فرد به بیمارستان اعلام کرد: یک روحانی بود که ار طرف سازمان تبلیغات اسلامی به ما معرفی شده بود تا در مورد نحوه مسائل شرعی مربوط به بیماران کرونایی همکاری کند و این فرد مدعی طب اسلامی از طرف وی به بیمارستان ورود کرد و با بیماران ارتباط برقرار کرد.

وی با اشاره به عدم برخورد با حضور این فرد ابراز داشت: چون این فرد همراه آن روحانی بود این استنباط ار طرف کادر بیمارستان بود که برای همکاری جهت مسائل شرعی در بیمارستان حضور دارد و برای همین بدون مشکل خاصی توانست حضور پیدا کند. با این حال بعد از انتشار این فیلم عذر این روحانی خواسته و موارد جهت بررسی های لازم به مبادی بالاتر گزارش شده است.

گفتنی است روحانی که بدون لباس و ماسک و دستکش وارد بخش قرنطینه بیماران کرونایی شد مرتضی کهنسال، اهل لنگرود، از شاگردان عباس تبریزیان است. وی سالهاست که در گیلان و قم تحت عنوان طب اسلامی مشغول است.

وی ۲۷اسفند ابتدا وارد یکی از بیمارستانهای گیلان شد و سپس با پرواز به اصفهان به یکی از بیمارستانهای این شهر مراجعه و وارد بخش عفونی مردان و زنان و بخش قرنطینه شده و ضمن تماس عمدی و بغل کردن، اقدام به گرفتن عکس سلفی با بیماران می کند.

Share