فرماندار آستارا خبر داد:

محور آستارا – اردبیل مسدود می شود | تردد برای کلیه خودروهای سواری ممنوع

طبق تصمیم ستاد کرونای کشور محورآستارا _ اردبیل و برعکس که ورودی استان گیلان بوده از امشب از ساعت۲۴ به بعد برای روزهای آتی و تا اطلاع ثانوی تردد برای کلیه خودروهای سواری ممنوع می‌باشد و تنها خودروهای با پلاک استان گیلان و کامیون های باری امکان ورود را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در سیزدهمین جلسه ستاد بحران مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد کرونای کشور محورآستارا _ اردبیل و برعکس که ورودی استان گیلان بوده از امشب از ساعت۲۴ به بعد برای روزهای آتی و تا اطلاع ثانوی تردد برای کلیه خودروهای سواری ممنوع می‌باشد و تنها خودروهای با پلاک استان گیلان و کامیون های باری امکان ورود را دارند.

رستم زاد ادامه داد: این مصوبه در جهت کنترل و قطع شیوع ویروس کرونا ابلاغ شده است و از همه مردم انتظار داریم در جهت از بین بردن ویروس کرونا همکاری لازم رابا دست اندرکاران داشته باشند. خود مردم باید نقطه ثقل این حرکت باشند و مدیریت نمایند که مسئولین را در این خصوص که برای حفظ سلامت و صیانت خود آنان انجام میشود، کمک و حمایت و همراهی نمایند.

وی اضافه کرد: از تمامی مردم شریف شهرستان آستارا، پرسنل زحمتکش بیمارستان و پرستاران، کسبه محترم و اصناف، سازمان های مردم نهاد که در جهت مبارزه با این ویروس شوم نهایت تلاش و همکاری را داشته اند صمیمانه قدردانی میکنم و انتظار داریم همانگونه که تا کنون در راستای حفظ سلامت جامعه پیش قدم بوده اند همکاریشان را ادامه دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا ادامه داد: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولین کشوری مشکلی در تامین کالاهای اساسی و روزمره را نخواهیم داشت و مردم هیچ دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

وی در ادامه خواستار ادامه گشت های بازرسی از سوی ادارات اصناف، صنعت، معدت و تجارت،شبکه بهداشت،نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی شد.

 

Share