رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت؛

قطعه خاکسپاری جان‌باختگان کرونا در رشت به نام «بهشت» نام‌گذاری شد!

راستگو گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت برای اولین بار در کشور قطعه مربوط به خاکسپاری جان باختگان مشکوک به کرونا را به نام «بهشت» نام گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهراب راستگو، رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت ضمن آرزوی سلامتی برای همشهریان و دفع هر چه سریعتر بلای جهانی کرونا و طلب رحمت و مغفرت از درگاه خداوند برای جان باختگان مشکوک به کرونا اظهار داشت: مراسم خاکسپاری برای عزیز از دست رفته فرصتی را ایجاد می کرد تا خانواده با سوگواری و بودن در کنار دوستان و آشنایان درد و غم خود را تسکین بخشند.

راستگو افزود: اگر چه شرایط فعلی بسیار اندوه بار است و چاره ای جز تحمل آن نیست اما این سازمان با برنامه ریزی به دنبال راهکارهای روانشناسی در حوزه فعالیت قانونی خود، برای مرهم نهادن بر روی درد و غم خانواده های جان باختگان مشکوک به کرونا است.

وی گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت برای اولین بار در کشور قطعه مربوط به خاکسپاری جان باختگان مشکوک به کرونا را به نام «بهشت» نام گذاری کرده است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت با آرزوی طول عمر برای خانواده های داغدار تصریح کرد: اگر چه باید در این روزهای سخت امید به زندگی را تزریق کرد ، اما در شرایطی که تدفین جان باختگان کرونا بدون دیدار و خداحافظی اعضای خانواده انجام می شود ، برای کاهش آسیب این امر ،قبور قطعه تدفین جان باختگان مشکوک به کرونا به صورتی طراحی شده است که قبور بالا سری و جانبی در آینده قابل واگذاری باشد و خانواده های جان باختگان مشکوک به کرونا می توانند اقدام به خرید خانه آخرت در کنار عزیز از دست رفته کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در سالهای آتی ، با توجه به زمان لازم سپری شده و طبق دستورالعمل های بهداشتی با توجه به اینکه عمق قبور مربوط به جان باختگان مشکوک به کرونا دو متر است این قبور می توانند تبدیل به قبرهای دو طبقه شوند.

Share