با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

ضدعفونی روستاها و معبار شهری آستارا با ۴۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی

خیابان‌ها، معابر شهری و تعدادی از روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا با عنوان رزمایش بیولوژیکی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای بار دوم توسط نیروهای لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس استان گیلان و با همکاری سپاه ناحیه آستارا، شهرداری و واحد آتش نشانی ضدعفونی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خیابان‌ها، معابر شهری و تعدادی از روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا با عنوان رزمایش بیولوژیکی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای بار دوم توسط نیروهای لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس استان گیلان و با همکاری سپاه ناحیه آستارا، شهرداری و واحد آتش نشانی ضدعفونی شد.

فرمانده سپاه آستارا روز چهارشنبه در حاشیه این برنامه به خبرنگار دیارمیرزا گفت: امروز ۴۰ نفر از نیروهای لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان و سپاه ناحیه آستارا با همکاری شهرداری و واحد آتش نشانی این شهرستان با هفت خودرو در عملیات ضدعفونی شهر و روستا مشارکت کردند.

سرهنگ جهانبخش آرمان با اشاره به گستردگی این رزمایش بیان کرد: علاوه بر معابر شهری، روستاهای خشکه دهنه، جلال آباد، باغچه سرا و عنبران این شهرستان هم ضدعفونی شد و در این راستا ۴۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی مصرف شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه آستارا در مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: سپاه ناحیه آستارا در یک ماه گذشته ۶۰ هزار عدد ماسک و بیش از ۱۰۰ تن ماده ضد عفونی را تهیه و در بین شهروندان توزیع کرد و خدمت‌ رسانی به مردم در شرایط ویژه از وظایف سپاه پاسداران است.

Share