با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب؛

سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای گیلان منصوب شد

در راستای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با حکم سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، محمدرضا راستین راد سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان این شرکت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با صدور حکمی از سوی سید محسن حسینی، مدیرعامل این شرکت سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای گیلان منصوب شدند.

براساس این گزارش در راستای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با حکم سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، محمدرضا راستین‌راد سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان این شرکت شد.

بنا به این گزارش با توجه به ساختار جدید شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها، مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ به دفتر مدیریت ارتباطات مشتریان تغییر یافت و راستین‌راد بعنوان سرپرست این حوزه معرفی شد.

گفتنی است محمدرضا راستین‌راد پیش از این بعنوان رئیس دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان خدمت می‌نمود که با اجرای طرح یکپارچه سازی بعنوان سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان منصوب شد.

Share