مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خبر داد؛

رفع مشکل تامین آب ۱۵۰۰ خانوار روستایی|بازسازی شبکه آبرسانی روستایی رشت و سیاهکل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به بارش شدید باران و رانش زمین در سیاهکل اظهار داشت: ۲۰۰ متر از خط انتقال مجتمع آبرسانی توتکی سیاهکل تخریب و آب شرب ۸۰۰ خانوار این روستا قطع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به بارش شدید باران و رانش زمین در سیاهکل اظهار داشت:  ۲۰۰ متر از خط انتقال مجتمع آبرسانی توتکی سیاهکل تخریب و آب شرب ۸۰۰ خانوار این روستا قطع شد.

وی در ادامه افزود: با اجرای ۲۰۰ متر لوله گذاری جدید به قطر ۱۱۰ میلی متری، آب شرب این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت و مشکل تأمین آب  ۸۰۰ خانوار مرتفع شد.

حسینی، همچنین با اشاره به رفع مشکل آب شرب روستای سفیدرود شهرستان رودبار گفت: با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال، با راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور ۲۲ کیلوواتی در تاسیسات آبرسانی این روستا مشکل افت فشار آب در شبکه توزیع این روستا مرتفع و ۱۵۰ خانوار از آن بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام تقویت فشار آب شرب روستای جیرده شهرستان شفت خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ ۷.۵ کیلوواتی، ۵۴۰ خانوار این روستا از فشار آب متعارف برخوردار شدند.

۶۴ هزار مشترک روستایی شهرستان های رشت و سیاهکل از نعمت آب شرب برخوردارند

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اجرای طرح اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی روستاهای رشت و سیاهکل تصریح کرد: ۵۵۰ متر از شبکه توزیع آب شرب روستاهای گوراب سر رشت و فشتال سیاهکل با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی هدف از اجرای این طرح را، تقویت فشار آب آشامیدنی ۳۵۰ خانوارِ این دو روستا عنوان کرد و گفت: به این ترتیب ۶۴ هزار مشترک روستایی شهرستان های رشت و سیاهکل از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

Share