آیت الله فلاحتی در جلسه ائمه جمعه و فرماندهان سپاه؛

رزمایش “مواسات” تا عید فطر ادامه دارد | فعالیت بیش از یکصد کارگاه تولید ماسک

نماینده ولی فقیه در گیلان رزمایش مواسات را همدلی و کمک های مومنانه مردمی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در جامعه عنوان کرد و گفت: رزمایش مواسات تا عید سعید فطر امسال ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات ائمه جمعه و فرماندهان سپاه بخش های شهرستان رشت اظهار کرد: پویش مردمی مواسات با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه در شهرستان ها و بخش ها در سراسر کشور برگزار می شود.
وی، رزمایش مواسات را همدلی و کمک های مومنانه مردمی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در جامعه عنوان کرد و افزود: رزمایش مواسات تا عید سعید فطر پایان ماه رمضان سال جاری ادامه دارد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم ایران همواره برای کمک به همنوعان پیشگام بوده اند، تصریح کرد: سبقه کمک های مردمی در کمیته های ۶گانه قرارگاه رزمایش مواسات گیلان لحاظ شده است.
آیت الله فلاحتی از تشکیل ۵ جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در گیلان خبر داد و بیان کرد: شیوع ویروس کرونا در جامعه شرایطی ایجاد کرده که نسبت به موارد بهداشتی حساس شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا درس های مواسات، همدلی، توجه به همنوعان و توجه به بهداشت فردی و عمومی را بین مردم ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: اصول بهداشتی بیش از یک هزار پیش در دین اسلام آمده است و اولیای الهی در رعایت موارد بهداشتی پیشگام بودند.
وی به کمک های بسیار مردم در راستای مبارزه با ویروس کرونا در استان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از یکصد کارگاه تولید ماسک توسط گروه های جهادی در گیلان فعال شده است.

حجت الاسلام ولی عادلی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز در جلسه مذکور به برگزاری رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه در شهرستان ها و بخش ها با همراهی فرماندهان نواحی سپاه، رزمایش مواسات را در نقاط مختلف استان اجرا می کنند.
در جلسه مذکور، حجت الاسلام کمال تجدد امام جمعه لشت نشا، حجت الاسلام احمد حکیمی امام جمعه کوچصفهان، حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار، حجت الاسلام حامد اسدالله زاده امام جمعه خمام و جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، مرتضی نورسته فرمانده سپاه سلمان شهرستان رشت و شهرام قاسمی فرمانده ناحیه مقداد شهرستان رشت با ارائه گزارشی برنامه های رزمایش مواسات در این شهرستان را بیان کردند.

Share