با برگزاری جلسه هیأت‌ مدیره؛

رئیس جدید کانون وکلای دادگستری گیلان انتخاب شد

در پی برگزاری انتخابات میان دوره ای هیأت رئیسه کانون وکلای دادگستری گیلان دکتر محمدرضا نظری نژاد به اتفاق آرا بعنوان رئیس جدید هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  امروز ۱۹ فروردین ماه، شصت و یکمین جلسه هیأت‌مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان پس از استعفای سجادی از عضویت در هیأت مدیره و موافقت با استعفای ایشان به تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ و دعوت کتبی از جناب آقای محمود اخوان نفر اول علی البدل در چند مرحله و نهایتاً وصول نامه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۷که اجمالا حکایت از عدم تمایل نامبرده به حضور در هیأت مدیره دارد و با عنایت به اینکه وفق ماده ۵ لایحه قانونی استقلال کانون و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی فوق الذکر هیأت رئیسه برای مدت یکسال انتخاب می گردد و با انقضاء مدت قانونی انتخابات جدید با حضور همه اعضاء هیأت مدیره قابلیت برگزاری را دارد و نظر به ضرورت اداره امور کانون و جلوگیری از معطل ماندن این مهم با دعوت از آقای کاوه امیررضوانی به عنوان نفر دوم علی البدل جلسه حاضر با حضور تمامی اعضاء تشکیل شد.

دکتر محمدرضا نظری نژاد به اتفاق آراء به عنوان رئیس کانون انتخاب شدند. در خصوص سمت نائب رئیس نیز داود وکیل پور و کاوه امیر رضوانی کاندیدا شدند که پس از رأی گیری به صورت مخفی داود وکیل پور با رأی اکثریت به عنوان نائب رئیس کانون وکلای دادگستری گیلان انتخاب شد.

همچنین در خصوص تعیین سمت بازرس کانون وکلای دادگستری گیلان آقای امیر تقی پور به اتفاق آراء انتخاب شدند. همچنین حسن صدر ممتاز به اتفاق آراء  به عنوان منشی (دبیر) کانون وکلای دادگستری گیلان و کاوه امیررضوانی به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری تعیین شدند.

Share