در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور مشاور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران؛

رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان منصوب و معرفی شد

از زحمات چندین ساله وحید حسابی راسخ بعنوان سرپرست سابق اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان و همچنین بهمن زیرک پرکاری جانشین ایشان تقدیر و تشکر ویژه بعمل آمد و صادق کوچک پور بعنوان سرپرست جدید اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاآیین تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان با حضور مهندس رضوانی مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، مدیر مخابرات منطقه گیلان، معاونین، مدیران و جمعی از رؤسای ادارات ستادی بصورت آنلاین در سالن ویدئو کنفراس ساختمان مرکزی مخابرات برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله وحید حسابی راسخ بعنوان سرپرست سابق اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان و همچنین بهمن زیرک پرکاری جانشین ایشان تقدیر و تشکر ویژه بعمل آمد و صادق کوچک پور بعنوان سرپرست جدید اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان معرفی شد.

در این نشست رضوانی مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان شعار نظارت فراگیر در اداره کل بازرسی مخابرات ایران افزود: امیدواریم با همدلی و همیاری تمامی مسئولین و کارکنان مخابرات منطقه گیلان و با اقدامات پیشگیرانه از بروز مشکلات در سازمان جلوگیری و اهداف مخابرات محقق شود.

رضوانی همچنین برای سرپرست جدید اداره بازرسی مخابرات منطقه گیلان اظهار امیدواری کرد که با اتکال به ذات لاینتاهی خداوند و با همکاری و همراهی سایر مدیران و کارکنان در تحقق اهداف شرکت موفق و پیروز باشد.

پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز در این آیین در خصوص اهمیت و جایگاه اداره بازرسی سخنانی را بیان کرد و در ادامه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه در شاخص های مختلف را ارائه داد.

کوچک پور سرپرست جدید بازرسی مخابرات منطقه گیلان در پایان مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حاضران در جلسه گفت: امیدوارم با تعامل و همراهی بیشتر بتوانم ماموریت سازمان که رضایت مردم و مشتریان می باشد را به خوبی محقق سازیم.

گفتنی است صادق کوچک پور پیش از این رئیس اداره مخابرات شهرستان شفت بود.

Share