زارع: همگان برای توسعه استان تلاش کنیم

دیدار منتخبان گیلان در مجلس یازدهم با استاندار گیلان+ تصاویر

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تلاش همگان برای توسعه و تعالی استان گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته، همه قوا پاسخگوی مردم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسلان زارع امروز (شنبه) در دیدار با منتخبان مردم گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنا و اساس مردم سالاری دینی، نظامی ممتاز است و در کشورمان همه قوا پاسخگوی مردم هستند و البته خدمتگزاری به مردم در شرایط سخت و دشوارتر مایه رضایت و سربلندی بیشتر است.

وی با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان کنونی مجلس تصریح کرد : باید همه مدیران، خدمتگزاران مردم و نمایندگان بر اساس قانون و با همکاری، همدلی و تعامل برای توسعه و تعالی استان تلاش و کوشش کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: اسناد بالادستی، سند چشم انداز، سند آمایش و شاخص های استان، چارچوب کاری برای توسعه و پیشرفت استان هستند.

دکتر زارع همچنین به اقدامات دولت در مدیریت بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بیماری در استان کنترل شده و امیدوارم با همکاری خوب مردم از اولین استان هایی باشیم که از آن رها شویم.

ضمن تبریک مناسبت نوروز و اعیاد شعبانیه، توسعه گردشگری و کشاورزی استان، تکمیل پروژه های عمرانی در نقاط مختلف استان، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به گیلان، توجه به وضعیت صنعت و اشتغال و نیز مدیریت بیماری کرونا و حوزه های بهداشت و درمان استان و امکانات بیمارستانی از موضوعاتی بود که از سوی منتخبان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان شد.

Share