معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان؛

دو طبقه از بیمارستان جدید لنگرود با ظرفیت بیش از ۱۱۰ تخت قابل بهره برداری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عصر روز یکشنبه از بیمارستان ۱۳۷ تخت‌خوابی درحال تکمیل شهرستان لنگرود بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که هفته گذشته از این مرکز درمانی صورت گرفت، نواقصی در روند اجرای پروژه وجود داشت که برای رفع آن، یک هفته مهلت داده شد.

وی با بیان اینکه با گذشت یک هفته از بازدید قبلی، نواقص برطرف شده، بیان کرد: دو طبقه از این بیمارستان با ظرفیت بیش از ۱۱۰ تخت قابل بهره برداری است که هم اکنون عملیات تجهیز آن آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه طبقه همکف این بیمارستان تا اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد ، گفت: در صورت لزوم می توان از این ظرفیت درمانی برای بستری بیماران کرونا استفاده کرد البته هم اکنون ظرفیت خالی جهت بستری این بیماران در بیمارستان امینی لنگرود وجود دارد.

وی همچنین به بازدید خود از روند ساخت بیمارستان سیار در سایت لاکان رشت اشاره کرد و گفت: پی و سازه این پروژه، در حال اجراست و پیشرفت مطلوبی دارد.

اکبری مقدم زیربنای این بیمارستان را دو هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه با ظرفیت ۱۲۰ تخت، نیمه اردیبهشت ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان امروز از روند فعالیت تیم های بازرسی هلال احمر مستقر در لاهیجان که نسبت به سنجش تب و غربالگری سرنشینان خودروها در مبادی ورودی این شهرستان اقدام می کنند، نیز بازدید کرد و به آنان خدا قوت گفت.

Share