فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری قاتل پیرمرد ۶۲ ساله کمتر از ۱۲ ساعت در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: قاتل پیرمرد ۶۲ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: قاتل پیرمرد ۶۲ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در یکی از روستا‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل اعلامی با جسد پیرمردی که از ناحیه سر مجروح و فوت کرده بود مواجه شدند افزود: با محرز شدن وقوع قتل، دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تحقیقات به عمل آمده و بررسی سرنخ‌ها در کمتر از ۱۲ ساعت، قاتل شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در منزل پدری‌اش دستگیر شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با اشاره به اینکه در ادامه، متهم پس از مواجهه با ادله پلیس به قتل پیرمرد ۶۲ ساله اعتراف کرد، گفت: قاتل ۳۲ ساله در اعترافات خود عنوان کرد که قصد اخاذی از مقتول را داشته و پس از درگیری با چوب به سرش ضربه زده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

Share