فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

جریمه ۶۰۹ راننده متخلف و توقیف ۵۳ خودرو در روز ۱۳ فروردین

فرمانده انتظامی گیلان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان گیلانی در روز طبیعت، گفت: پلیس در راستای برخورد با رانندگانی که بدون توجه به اطلاعیه‌های صادره برای حضور در فضاهای عمومی از منازل خود خارج شده بودند نسبت به توقیف تعداد ۵۳ دستگاه خودرو و جریمه نقدی ۶۰۹ راننده متخلف اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی در گفت‌وگویی با پایگاه خبری پلیس ضمن قدردانی از همکاری شهروندان گیلانی به دلیل ماندن در منزل و مشارکت در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در روز ۱۳ فروردین با اشاره به استقرار عوامل انتظامی در کلیه معابر، محورهای مواصلاتی، پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح سیزدهم فروردین، اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد خودروها در سطح محورهای مواصلاتی منتهی به مناطق تفرج‌گاهی و اتراق در پارک‌ها و بوستان‌ها از ساعات ابتدایی روز طبیعت به اجرا درآمد که خوشبختانه این طرح با مشارکت خوب شهروندان نیز همراه بود.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به سال گذشته، افزود: پلیس با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین رصد خودروها در معابر شهری و محورهای مواصلاتی برون‌شهری، نسبت به اعمال محدودیت‌ تردد خودروها اقدام کرد.

وی گفت: در این راستا، پلیس ضمن برخورد با رانندگانی که بدون توجه به اطلاعیه‌های صادره برای حضور در فضاهای عمومی از منازل خود خارج شده بودند نسبت به توقیف تعداد ۵۳ دستگاه خودرو و جریمه نقدی ۶۰۹ راننده متخلف اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا همکاری اکثریت قریب به اتفاق شهروندان گیلانی و خارج نشدن آنها از منزل، نقش بسزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشت که این مشارکت عمومی، نشان‌دهنده قانونمداری و فرهنگ والای مردم این استان است.

سردار ملکی با تقدیر از کلیه پزشکان، پرستاران، دستگاه‌های خدمت‌رسان و عوامل انتظامی که برای حفظ سلامت و تامین آسایش شهروندان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند ابراز امیدواری کرد با تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مشارکت تمامی شهروندان، به زودی شاهد کنترل کامل اوضاع و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا باشیم.

Share