فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد:

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۲۸ خودرو در آستانه‌اشرفیه

فرماندار آستانه اشرفیه از غربالگری ۱۶۴۰ نفر مسافر ورودی و توقیف ۱۷ دستگاه خود رو در این شهرستان از آغاز اجرای طرح فاصله های اجتماعی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جلال شرق، یونس محمودی گفت: در راستای ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا در کشور و استان، اعضای ستاد شورای تامین شهرستان آستانه اشرفیه روزانه به صورت مکرر و مرتب از مراکز  ورودی شهر آستانه اشرفیه بازدید می کنند که امروز از بازار دستک، پل چوبی و مکان های وردی به دریا و بوجاق در کیاشهر  بازدید انجام شد.

وی افزود: از ابتدای طرح فاصله های اجتماعی تا امروز تمامی سیاست‌های استانی در شهرستان به ظهور و بروز رسید و تاکنون ۱۶۴۰ نفر از مسافران غربالگری تبی قرار گرفتند و ۱۷خودرو غیر شهرستانی توقیف شد.

نماینده عالی دولت با اشاره به دستور العمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا افزود: آن گروه از شهروندانی که دستور العمل ابلاغی را در طی این ۴ روز اجرا نکردند ۶ واحد صنفی و تجاری پلمب ۲۸ خودرو  نیز جریمه ۵۰۰  هزار تومانی که ۱۷ دستگاه خودرو  توقیف و به پارکینک هدایت شدند.

فرماندار آستانه اشرفیه از همه مردم و شهروندان این شهرستان درخواست کرد که به پویش «در خانه بمانیم» بپوندند و تصریح کرد که مبادی این شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بر روی همه آنان بسته است.

محمودی در پایان اظهار امیدواری کرد که با ماندن در خانه‌های خود، هر چه سریعتر ویروس منحوس کرونا را شکست داده و سلامتی را برای مردم به ارمغان بیارویم و با امید آن که جشن مغموم شدن این ویروس را در آستانه اشرفیه جشن بگیریم.

گفتنی است فرماندار آستانه اشرفیه پیش از ظهر امروز  از بازار دستک، دهنه سر سفیدرود، شهر کیاشهر، طرح سواحل وردی به دریا، پیست موتور سواری، پل چوبی، منطقه بوجاق و مبادی ورودی به اسکله بازدید کردند که در این بازدید معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار بندر کیاشهر و جمعی از اعضای ستاد شهرستانی وی را همراهی کردند.

Share