وزارت بهداشت اعلام کرد:

جان باختگان کرونا در کشور به ۳۸۷۲ نفر رسید

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون سه هزار ۸۷۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. سه هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: امیدواریم همت و جدیتی که مردم در هفته‌های اخیر برای کنترل این بیماری داشتند در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

Share