سرپرست معاونت اجتماعی پليس گیلان خبر داد:

توقیف ۱۶۲ دستگاه و جریمه ۵۳۶ خودرو متخلف در گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ دستگاه خودرو متخلف توقیف و ۵۳۶ خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی پلیس اعمال قانون شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ دستگاه خودرو متخلف توقیف و ۵۳۶ خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی پلیس اعمال قانون شدند.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جو روانی حاکم بر جامعه و احتمال احتکار لوازم بهداشتی گفت: برخورد قاطع و قانونی با صنوف متخلف و خودروهایی که بدون توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی ضمن تشریح عملکرد ۲۴ ساعت گذشته فرماندهی انتظامی گیلان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیان داشت: ۱۶۲ دستگاه خودرو متخلف به علت عدم رعایت ممنوعیت‌های عبور و مرور طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در خصوص رانندگانی که با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی پلیس مواجه شدند اظهار داشت: ۵۳۶ راننده متخلف به علت عدم رعایت محدودیت‌های تردد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

سرهنگ رسول‌زاده همچنین از پلمب ۴۵ واحد صنفی متخلف که بدون رعایت قوانین مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام به فعالیت داشتند، خبر داد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس تمام توان و به صورت شبانه روزی برای ارتقاء امنیت شهروندان تلاش می‌کند افزود: مقابله با ویرس کرونا و قطع زنجیره شیوع آن نیازمند همکاری و مشارکت مستمر شهروندان است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در پایان با تقدیر و تشکر از شهروندانی که با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با پلیس و دیگر دستگاه‌های زیربط همکاری می‌کنند از آنها خواست، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره آن، تا عادی شدن شرایط در منزل بمانند.

Share