سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد؛

تعطیلی مراکز تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین

در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حسب تاکید ریاست جمهوری و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از این بیماری مراکز خرید شامل مجتمع های تجاری و مراکز گردشگری شامل اقامتی، پذیرایی و آکواریوم در منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حسب تاکید ریاست جمهوری و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از این بیماری مراکز خرید شامل مجتمع های تجاری و مراکز گردشگری شامل اقامتی، پذیرایی و آکواریوم در منطقه آزاد انزلی تا نیمه فروردین ماه تعطیل است.

مهدی کاظمیان افزود: بدیهی است فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت ها، داروخانه ها و نانوایی ها در خارج از فاز تجارت و گردشگری بر اساس نظارت مدیریت بازرگانی سازمان فعالیت خواهند داشت.

وی یادآور شد: آن دسته از فروشگاه‌های مواد غذایی داخل فاز تجارت و گردشگری که تاریخ انقضای مصرف مواد غذایی آنان در یک ماه آتی است، لیست موجودی خود را به مدیریت غذا و داروی سازمان ارایه نمایند.

گفتنی است این تصمیم بنا به ضرورت شکستن زنجیره انتقال ویروس این بیماری بوده و هر گونه تصمیمات بعدی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

Share