رئيس پليس راه گيلان خبر داد:

تصادف در محور دستک به کیاشهر یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پژو پارس با خودرو پژو ۴۰۵ در محور دستک به کیاشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پژو پارس با خودرو پژو ۴۰۵ در محور دستک به کیاشهر خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “دستک به کیاشهر”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حین تردد در محور دستک به کیاشهر در محله لب‌دریا با یک دستگاه خودرو سواری پژو۴۰۵ برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۳۵ ساله سواری پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راننده ۳۰ ساله پژو ۴۰۵ به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه کارشناسان علت این تصادف را انحراف به چپ سواری پژو پارس اعلام کرده‌اند از رانندگان خواست، هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

Share