حملات توییتری ترامپ به دموکرات‎ها؛

ترامپ: نانسی پلوسی دیوانه، چاک شومر گریان، به تعطیلات بی‌پایانتان خاتمه دهید

رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل وضعیت ایجادشده در کشورش در اثر شیوع بیماری کرونا کارزارش برای انتخابات ریاست‌جمهوری را در خطر می‌بیند تلاش کرد دیگران را مقصر این وضعیت نشان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهور آمریکا در یک توئیت نوشت: «در ماه‌های ژانویه و فوریه که ویروس داشت در دنیا پخش می‌شد چرا سازمان جهانی بهداشت تا آنجا که می‌توانست انجام اقدامات قاطع را به تأخیر انداخت؟»

ترامپ در یک توئیت دیگر بار دیگر ادعاهای اثبات‌نشده مبنی بر اینکه سازمان جهانی بهداشت هشدار مقام‌های تایوان در خصوص شیوع ویروس را نادید گرفته تکرار کرد.

او نوشت: «چرا سازمان جهانی بهداشت اواخر ماه دسامبر ایمیل مقام‌های وزارت بهداشت تایوان را که در آن درباره احتمال انتقال کروناویروس به انسان‌ها هشدار داده شده بود نادیده گرفت؟ چرا سازمان جهانی بهداشت ادعاهای متعددی درباره کرونا ویروس مطرح می‌کند که غیردقیق یا گمراه‌کننده هستند؟»

رئیس‌جمهور آمریکا در یک توئیت دقایقی بعد به انتقاد از «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، «چاک شومر»، عضو ارشد دموکرات در مجلس سنای آمریکا و بقیه سیاستمداران دموکرات پرداخت.

او نوشت: «امروز مردم شغلشان را به خاطر نانسی پلوسی دیوانه، چاک شومر گریان و چپ‌گراهای افراطی، یعنی دموکرات‌های بی‌خاصیت از دست می‌دهند. آنها باید فوراً به واشنگتن برگشته و قانونی برای کمک به خانواده‌ها در آمریکا تصویب کنند. به تعطیلات بی‌پایانتان خاتمه دهید.»

Share