مدیرعامل مجمع خیرین گیلان خبر داد:

تداوم توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به افراد کم برخوردار گیلان

هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان از تداوم توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به افراد کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل مجمع خیرین گیلان ضمن اشاره به تداوم در توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بیان کرد: از آن جا که توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی توسط بسیج سازندگی استان تداوم دارد، از سوی این نهاد انقلابی کمک های شایانی به سیل زدگان استان کرمان نیز صورت گرفته است.

کمک های بسیج سازندگی استان به سیل زدگان کرمان قابل تقدیر است

تحریری نیک صفت با اشاره به تامین هزینه های این اقدام اظهار کرد: این کمک ها ادامه دار خواهد بود، همچنین برای برخی اقلام معیشتی و بهداشتی از تولیدکنندگان و فروشندگان اقلام ،مهلت پرداخت گرفته شده تا بخشی از این بسته ها قبل از عید به دست اقشار آسیب دیده از بحران اخیر برسد ،فلذا برای تامین هزینه های آنها نیازمند حمایت خیرین می باشیم تا بتوانیم مددکار عزیزان بسیجی خود برای تداوم این کار ارزشمند باشیم.

مسئولیت پذیری اجتماعی از رسالت و اهداف مجمع خیرین گیلان است

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان مسئولیت پذیری اجتماعی را از اهداف این نهاد عام المنفعه دانست و گفت: در اواخر سال گذشته مجمع خیرین گیلان بر اساس اهداف و رسالت تبیین شده در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، با همکاری جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی استان گیلان، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی برای تهیه بسته های معیشتی جهت حمایت و مساعدت به خانواده های کم برخوردار متاثر از ویروس کرونا در استان گیلان نموده است.

تشریح شیوه دریافت کمک های مردمی برای تامین بخشی از هزینه های اقلام معیشتی و بهداشتی

دکتر هاجر تحریری نیک صفت ضمن تقاضا از کلیه نیکوکاران و مردم نوعدوست استان گیلان خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی مان می توانند نسبت به ارسال کمک های نقدی از طریق شماره حساب شماره کارت شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و یا شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ بانک ملت هجرت به نام خیرین جمعیت هلال احمر گیلان ما را یاری دهند.

Share