نماینده فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان خبر داد؛

تجهیز مراکز درمانی شهرستان فومن توسط هوانیروز ارتش

۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز پانسیون پزشکان شهر ماکلوان، خرید یک دستگاه دی سی شوک برای درمانگاه شهر ماسوله و تجهیز تعدادی از مراکز بهداشتی – درمانی و اورژانس شهری و روستایی این شهرستان هزینه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی – درمانی فومن اختصاص داده شد.

نماینده فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان در بازدید از مراکز بهداشتی – درمانی شهری و روستایی فومن گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز پانسیون پزشکان شهر ماکلوان، خرید یک دستگاه دی سی شوک برای درمانگاه شهر ماسوله و تجهیز تعدادی از مراکز بهداشتی – درمانی و اورژانس شهری و روستایی این شهرستان هزینه می شود.

سرهنگ ولی رحمانی همچنین افزود: بیش از ۳۰ هزار عدد دستکش، ماسک، پاکسومتر، گان پزشکی، تب سنج و مواد ضدعفونی کننده از هدایای امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به مردم شهرستان فومن اهدا شد.

محمدرضا محسنی فرماندار فومن نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ۷۲ ساعت آینده، ارتش با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۳ شهر فومن، ماکلوان و ماسوله و ۱۴۶ روستای این شهرستان را ضدعفونی می کند.

همچنین بازدید از مرکز جامع سلامت شهری_ روستایی رودپیش، ماکلوان و ماسوله از جمله برنامه های مسئولان بود.

Share