رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبرداد:

برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال ۹۹

مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال خبر داد و گفت: داوری این مسابقات ۲۵فروردین انجام و تقدیر از برگزیدگان پایان فروردین ماه صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال خبر داد و گفت: اهمیت پرداختن به نام گذاری امسال توسط رهبر انقلاب مورد توجه ویژه سازمان بسیج رسانه گیلان است که در دومرحله برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله اول این مسابقه در زمینه های طراحی انیمیشن، موشن گرافی و پوستر برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند تولیدات خود را تا ۲۰ فروردین به شماره واتساپ ۰۹۰۳۲۴۴۳۷۷۰ ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: داوری این مسابقات ۲۵فروردین انجام و تقدیر از برگزیدگان پایان فروردین ماه صورت می گیرد.

پارسا مرحله دوم این مسابقات را ویژه رسانه های استان بیان کرد و تصریح نمود: مرحله دوم مسابقه تولیدات رسانه ای(شامل خبر، یادداشت، مقاله و گزارش) با موضوع جهش تولید خواهد بود که زمان آن متعاقبا اعلام می گردد.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان هدف از اجرای این مسابقه را استفاده از ظرفیت های اصحاب رسانه استان جهت تحقق شعار سال و ترغیب تولیدگران گیلان برای جهش تولید عنوان کرد.

پارسا به نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: رسانه ها با معرفی ظرفیت های اقتصادی موجود در استان می توانند ضمن شناساندن آنها به جامعه، موجب افزایش انگیزه جامعه مولد گیلان شوند.

Share