رئیس پليس راهور گيلان خبر داد:

برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده در حویق، دو کشته برجا گذاشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در بخش حویق و جان‌باختن ۲ تن در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهور گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در بخش حویق و جان‌باختن ۲ تن در این حادثه خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بخش حویق شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی نوجوانی ۱۶ ساله با یک عابر پیاده برخورد کرده است.

وی بیان داشت: راننده موتورسیکلت در دم فوت کرد و عابر پیاده که مردی ۵۷ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان از خانواده‌ها خواست، هرگز وسیله نقلیه را در اختیار نوجوانان، افراد فاقد گواهینامه و افرادی که مهارت ندارند قرار ندهند چرا که نتیجه‌ای جز حادثه و پشیمانی به دنبال نخواهد داشت.

Share