پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

امیدوارم شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم ایران در بزرگ ترین آوردگاه ورزش جهان باشیم

مدیر کل ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با توجه به تاریخ سازی ورزش گیلان و کسب سه سهمیه المپیک، شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم ایران عزیز در بزرگ ترین آوردگاه ورزش جهان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان فرا رسیدن سال نو را به جامعه ورزش و گیلانیان سرافراز تبریک گفت.

مریم بخشی در این پیام آغاز سال نو را در فرهنگ دیرینه ایرانیان منشا شکفتن، آفرینندگی و برکشیده شدن یک ملت بزرگ ارزیابی کرد و گفت: بدون تردید گیلانیان غیرتمند با وفاق ملی و همدلی و همراهی از این بحران ناخواسته گذر کرده تا ثابت کنند که همچنان راست قامتان تاریخ باقی خواهند ماند.

مدیر کل ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با توجه به تاریخ سازی ورزش گیلان و کسب سه سهمیه المپیک، شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم ایران عزیز در بزرگ ترین آوردگاه ورزش جهان باشیم که این خود نوید بخش شادی های بزرگ و موفقیت های درخشان خواهد بود.

بخشی در خاتمه هنر برجسته ایرانیان را تبدیل تهدیدها به فرصت دانست و تاکید کرد: بی گمان به تاسی از آیه شریفه قرآن عظیم الشان که می فرماید با هر سختی ای آسانی است، گیلانیان نیز با عشق و فداکاری روزهای درخشانی را بهم هدیه خواهند کرد.

Share