مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان خبر داد:

اجرای پروژه رفع نشت یکی از خطوط اصلی آب رشت در راستای افزایش فشار شبکه

محسن حسینی گفت: پروژه رفع نشت یکی از خطوط اصلی آب رشت در راستای افزایش فشار در شبکه توزیع و ارتقاء کیفیت آب اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از اجرای پروژه رفع نشت یکی از خطوط اصلی آبرسانی و افزایش فشار در شبکه توزیع و ارتقاء کیفیت آب رشت خبر داد.
سید محسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به مردم شریف شهر رشت و در راستای افزایش فشار در شبکه توزیع و ارتقاء کیفیت آب، در نظر داریم نسبت به رفع نشت یکی از خطوط اصلی آبرسانی این شهر اقدام نمائیم.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در جهت رفع نشت و جلوگیری از هدررفت آب اظهار داشت: عملیات اجرایی از بامداد روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹.۱.۳۱ آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تاکید بر اینکه به دلیل از مدار خارج شدن این خط آبرسانی قسمت هایی از شبکه آب شهر رشت با افت فشار و احتمال کدورت مواجه خواهند بود تصریح کرد: این کمبود فشار آب در شبکه توزیع در بعضی از ساعات ممکن است به قطعی آب منجر شود.
وی مناطق تاثیرپذیر از اجرای این پروژه را شامل مناطق جانبازان، آج بیشه، خیابان شهدا، خیابان فلسطین، خیابان چمران، بلوار انصاری، گلباغ نماز، خیابان صفاری، خیابان بیستون، خیابان مطهری و صیقلان اعلام کرد و گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم ضمن مدیریت مصرف و ذخیره سازی مناسب آب، طی زمان اجرای پروژه ما را در اجرای این امر خطیر یاری رسانند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان مناطق یاد شده در صورت بروز هرگونه مشکل و کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه دریافت خدمات آبرسانی میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس حاصل نمایند.

Share