دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان تأکید کرد:

اجرای طرح فاصله‌‎گذاری اجتماعی در گیلان مورد حمایت قاطع دستگاه قضایی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه عمده مردم و مغازه داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرح مشارکت بسیار خوبی داشته اند، متذکر شد: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی مواجه می شوند و واحد صنفی مربوطه پلمپ می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از حمایت قاطع از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان خبر داد.

دادستان مرکز استان گیلان با تقدیر از اصناف و صاحبان کسب و کار جهت همراهی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان گفت: عمده مردم و مغازه داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرح مشارکت بسیار خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه دادستانی از اجرای کامل این طرح حمایت می کند متذکر شد: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی مواجه می شوند و واحد صنفی مربوطه پلمپ می شود.

فلاح میری همچنین به ممنوعیت تردد خودروی مسافران در شهرهای استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: مبادی ورودی استان تحت کنترل شدید نیروهای انتظامی است و از ورود خودرو با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری به عمل می آید.

وی ضمن درخواست از هموطنان برای عدم مراجعه و سفر به گیلان، عنوان نمود: در حال حاضر تنها امکان خروج مسافران از گیلان از طریق راه های اصلی و کنارگذر شهرها وجود دارد و خودروی غیربومی در صورت تردد درون شهری به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و به مدت یکماه با لحاظ هزینه ها توقیف میگردد.

این مقام ارشد قضایی همچنین به افراد غیر بومی که خودرو شخصی را در ورودی های استان پارک کرده و با خودرو کرایه ای قصد ورود به استان و عزیمت به ویلاهای خود را دارند هشدار داد و متذکر شد: با رصد راه ها  و پارکینگ های ورودی استان با این دسته اشخاص ضمن توقیف خودرو، با تشکیل پرونده قضایی به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی، برخورد قانونی می گردد.

Share