سرپرست شرکت برق منطقه‌ای گیلان تاکید کرد؛

آمادگی برق منطقه ای گیلان برای اجرای برنامه ۰۹۹ و سایر برنامه‌های وزارت نیرو

بهمن داراب زاده سرپرست شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان برای تلاش مضاعف جهت پیشبرد برنامه‌های وزارت نیرو و دستورات دکتر اردکانیان وزیر نیرو از آمادگی لازم بر خودار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان گیلان و کشور در سال جاری به صورت سراسری از طریق ویدیو کنفرانس به ریاست وزیر نیرو در وزارت نیرو برگزار و در گیلان در محل سالن کنفرانس شرکت آب منطقه گیلان در رشت برگزار شد.

بهمن داراب زاده سرپرست شرکت برق منطقه‌ای گیلان در پایان این جلسه غیر حضوری با وزیر نیرو گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان برای تلاش مضاعف جهت پیشبرد برنامه‌های وزارت نیرو و دستورات دکتر اردکانیان وزیر نیرو از آمادگی لازم بر خودار است.

داراب زاده سرپرست شرکت برق منطقه گیلان با بر شمردن جزئیات بیشتر از این جلسه افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این جلسه به صورت غیر حضوری برگزار شد و مقام عالی وزارت در چهار سر فصل سخن گفت ودر هر زمینه دستورات لازم را صادر کرد.

وی اضافه کرد: شرکت برق منطقه ای گیلان ضمنن آمادگی برای شروع سال جدید تمام ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت تا برنامه ۰۹۹ اجرایی گردد تا صنعت برق هم چون گذشته به ویژه تابستان سال ۹۸ عبور موفقی از پیک بار و اوج مصرف داشته باشد.

داراب زاده در خصوص شبکه برق استان گفت: که به حمدالله مشکل خاصی نداریم و علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا و محدودیت های ایجاد شده در استان گیلان پروژه های خوبی در دست اقدام و اجرا داریم که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

سرپرست برق منطقه ای گیلان با توجه به اهمیت موضوع به قسمتی از سخنان وزیر نیرو مبنی بر اجرای برنامه های وزارت نیرو در سال ۹۹ گفت : همه ما آماده ایم تا با هماهنگی با شرکت توانیر و به کارگیری تمام توان خود در راستای اجرای برنامه های اشاره شده گام برداریم.

Share