سرپرست پليس راهور گيلان خبر داد:

۳ فرد سالمند، قربانی تصادفات رانندگی در گیلان

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان از وقوع ۳ تصادف رانندگی و جان‌باختن ۳ تن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راهور گیلان از وقوع ۳ تصادف رانندگی و جان‌باختن ۳ تن در استان خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بخش اسالم شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری ام‌وی‌ام به رانندگی مرد ۳۵ ساله با عابر پیاده که مردی ۸۴ ساله بود برخورد و عابر به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه در خیابان شهید بهشتی شهر صومعه‌سرا یک دستگاه خودرو سواری پراید به رانندگی خانم ۴۰ ساله با عابر پیاده که خانمی ۷۵ ساله بود برخورد کرده است ادامه داد: در این تصادف عابر پیاده به شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: در حادثه سوم که در بلوار لاکان شهر رشت رخ داد یک دستگاه خودرو سواری آردی به رانندگی مرد ۵۲ ساله با یک عابر پیاده که زنی ۸۰ ساله بود برخورد کرد که عابر پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان علت هر سه تصادف را عدم توجه به جلو حین رانندگی و نقض ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان اعلام کرده‌اند.

سرپرست پلیس راهور استان گیلان در پایان با بیان اینکه سالمندان با توجه به شرایط خاص جسمی در زمان تردد در معابر بسیار آسیب‌پذیر هستند و خانواده‌ها برای محافظت از آنها باید بیش از پیش مراقب این افراد باشند گفت: البته مسئولیت رانندگان در رعایت مقررات و توجه و تمرکز در زمان رانندگی هرگز نباید کاسته شود.

Share