علیپور، عضو هئیت رئیسه شورای شهر رشت:

۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات، برای نیروهای حجمی شهرداری به عنوان عیدی اختصاص یابد

محمدحسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از شهردار رشت درخواست کردیم که کارت هایی بعنوان هدیه شب عید برای کارگران شهرداری در نظر گرفته شود اظهار داشت:با همراهی اعضای شورا طی نامه ای از شهردار رشت تقاضا کردیم که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات، برای نیروهای خدوم حجمی شهرداری بعنوان عیدی اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از شهردار رشت درخواست کردیم که کارت هایی بعنوان هدیه شب عید برای کارگران شهرداری در نظر گرفته شود اظهار داشت:با همراهی اعضای شورا طی نامه ای از شهردار رشت تقاضا کردیم که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات، برای نیروهای خدوم حجمی شهرداری بعنوان عیدی اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: شهردار رشت و تمامی اعضای شورا در تلاش هستند که حق و حقوق کارگران قبل از پایان سال پرداخت شود.

علیپور با اشاره به اینکه برای پرداخت معوقات کارگران لحظه ای کوتاهی نکردیم اذعان داشت: علی رغم اینکه شهرداری رشت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند اما هدف همه همکاران، رساندن شهرداری به یک نقطه مطلوب و از همه مهم تر پرداخت به موقع حق کارگران است.

عضو هئیت رئیسه شورای شهر رشت عنوان کرد: کارگران زحمت کش شهرداری شجاعانه و فداکارانه به این شهر خدمت می‌کنند و شنیدن دغدغه ها و رفع مشکلاتشان در اولویت ماست.

وی به حجمه های وارد شده در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: متاسفانه عده ای از افراد که زمانی خود را دوست می دانستند امروز به کاسه داغ تر از آش تبدیل شده اند و تحلیل می کنند.

علیپور یادآور شد: ماهیت این افراد برای همگان آشکار شده و نیازی به گفتن نیست،اما آنهایی که ادعا دارند باید بدانند که همیشه بازنده واقعی بودند،و این مردم هستند که قضاوت می‌کنند.

Share